2009. január 5., hétfő

Felejthetetlen...(Zene)


Január 1-én felejthetetlen élményben volt részem: a Magyar TV lejátszotta a 2008. nov. 14 felvett, "Ő és Carmen" c. koncertfelvételt Horgas Eszter és Al Di Meola főszereplésével. Elbűvölten néztem és hallgattam ezt a csodát, amit színpadra varázsolt a művésznő és a "nagy Ő". Persze a világhírű gitárművész és hazánkban méltán legismertebb és legszeretettebb, mindig új utakat kereső fuvolaművésznő mellett nem szabad elfeledkeznünk a zenekar többi kiválóságáról sem, Gumbi Ortiz percussion, Peo Alfonzi gitár, Lantos Zoltán hegedű, Hárs Viktor bőgő, Cseke Gábor billentyűk, valamint Kaszás Péter dobok. Ebben a több, mint másfél órában oly magas szintű zenei profizmust, virtuóz hangszerjátékot, szívhez szóló harmóniákat, érdekes és szellemes hangszerelési megoldásokat hallhattunk, láthattunk, hogy napokig hatása alatt voltam. Metronom pontossággal szólaltak meg minden hangszeren még a 32-ed ritmusok is, egyszerűen hibátlan buli volt. Egy szomorúságom van, hogy élőben nem láthattam. Bízom benne, hogy az "Ő és Carmen" és más produkciók is színpadra kerülnek még a jövőben ezekkel a csodálatos művészekkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése