2009. január 7., szerda

Ki érti ezt? - Telekommunikációs cég ügyfélszeretetéről

Akármennyit töröm a fejemet, sehogy sem értem..

Néhány évvel ezelőtt úgy döntöttem, hogy otthonomban szükségem van Internet elérésre. Iziben kinyomoztam, hogy melyik szolgáltató cég kínálja a legelőnyösebb szolgáltatást. Természetesen szükséges volt vezetékes telefonszolgáltatást is megrendelnem az ADSL mellé. Megrendeltem tehát az ún. "felező díjcsomagot". Legnagyobb csodálatomra néhány héten belül bekötötték a rendszert és azonnal, hibátlanul működödtt is. Érkeztek a számlák, melyek teljesen korrekt adatokat tartalmaztak, pontosan 3500 Ft havonta, tehát nem követték azt a divatos gyakorlatot, hogy "5 forintot ígérünk, de befizetni már 10 forintot kell", egyszóval maximálisan elégedett voltam.
Talán fél év is eltelt, mikor egy szép őszi szombat délelőtt csörög a vezetékes telefonom. Egy kedves hölgy hívott a telefonszolgáltatótól, udvariasan megkérdezte nem zavar-e, van-e öt percem arra, hogy vele beszélgessek egy kicsit. Miután megnyugtattam, hogy egyáltalán nem zavar szombat délelőtt, elmondta, hogy a szolgáltató gondos statisztikai elemzést végzett az én telefonálási szokásaimból és arra az eredményre jutottak, hogy nekem lényegesen előnyösebb lenne egy másik díjcsomagba átjelentkeznem. Közölte azt is, hogy az is elég neki, ha a telefonba igent mondok, máris átregisztrál az új, sokkal előnyösebb, sokkal szebb, sokkal színesebb és sokkal illatosabb díjcsomagba. Zavaromban igent mondtam.
A számlák ezután is pontosan érkeztek, az első borítékban még egy levél is volt, ahol gratuláltak az új díjcsomaghoz... Nyilván kitalálta a kedves Olvasó, hogy a szép, előnyös, színes, illatos díjcsomagban már 8-9000 Ft körüli összegeket emeltek le az OTP számlámról 3500 Ft helyett.
Rövid türelmi idő után e-mail-t küldtem a szolgáltatónak, válasz azóta sem érkezett. Ezután telefonon próbáltam egy ügyintézőt elérni, ami mintegy 28 percig tartó, bonyolult menürendszereken történő navigálással, nem kevés várakoztatás után végül sikerült. Az ügyintéző közölte, hogy nem lehet a díjcsomagot visszacsinálni, mert... - és itt valami számomra érthetetlen szabályzati és jogi idézetek következtek. Felháborodásomat jeleztem. Ekkor az ügyintéző kínkeservesen elmondta, hogy talán létezik egy megoldás: át kell jelentkeznem egy harmadik díjcsomagba és ha pontosan két hónapon belül jelzem, hogy az új díjcsomag mégsem felel meg, akkor én választhatok tetszőleges díjcsomagot magamnak - még a felezőt is -, mert "a Szolgáltató mindent elkövet ügyfeleinek elégedettségéért".
Így tettem. Három hónap múlva ismét és azóta is 3500 Ft-ot fizetek havonta a vezetékes telefonszolgáltatásért.

Ki érti ezt, hogy egy évente sok milliárdos forgalommal működő gigászi telekommunikációs cég ilyen szánalmasan kell, hogy átverje ügyfeleit? Én nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése